A Katona József Könyvtár támogatást nyújt az Ügyfélkapu+ rendszerre való átállásban.


Január 16-ától megváltozik az ügyfélkapu bejelentkezési módja: ezentúl kizárólag ügyfélkapu plusszal vagy a DÁP mobilalkalmazással intézhetjük hivatalos ügyeinket. Ha bárkinek gondot okoz ez az átállás, a Kecskeméti Katona József Könyvtár munkatársai készséggel nyújtanak segítséget.

Az Ügyfélkapu+ regisztráció és egy új hitelesítő alkalmazás letöltése elsőre egyszerűnek tűnhet, de sokak számára kihívást jelenthet. Ezt szem előtt tartva a Katona József Könyvtár munkatársai létrehozták az Ügyfélkapu+ gyakorlati foglalkozást, hogy segítsenek azoknak, akik szeretnék könnyedén elsajátítani a szükséges lépéseket. A program célja, hogy megkönnyítse a folyamatot, és biztosítsa, hogy mindenki zökkenőmentesen el tudja végezni a regisztrációt.

Többek között a digitális állampolgárság alkalmazás letöltésében, és regisztrációjában is tudnak segíteni, itt nagyon fontos kiemelni, hogy ebben az esetben kell egy mobil eszköz, amit magukkal hoznak az érdeklődők, valamint szükség lesz az új személyiigazolványukhoz tartozó e pinkód ismeretére is. Az ügyfélkapu plusz belépést akár okoseszköz nélkül is el lehet intézni. A könyvtár dolgozói ebben is tudnak segíteni, de csak akkor, ha mindenki tudja az eredeti azonosítóját, és jelszavát. Ha részt szeretnénk venni valamelyik gyakorlati foglalkozáson, akkor a nagy érdeklődésre való tekintettel érdemes előre regisztrálni a megadott időpontokra.

Az ügyfélkapu plusz és a DÁP alkalmazás belépési folyamata kétlépcsős azonosítást igényel. Ez a váltás kiemelten lényeges, mivel ezek a megoldások lényegesen nagyobb biztonságot nyújtanak, mint a hagyományos ügyfélkapu.

Related posts