Soha nem volt még ilyen kiváló formában az olasz legenda!


A klasszikus robogó megújult: mostantól egy erősebb, izmosabb motorral büszkélkedhet, amely nemcsak teljesítményét, hanem karakterét is átformálta.

Jövő áprilisban ünnepeljük, hogy 79 évvel ezelőtt Enrico Piaggio bemutatta a Vespát, amely nem csupán egy robogó, hanem egy igazi ikon lett, szokatlan dizájnjával új műfajt és tartós divatot teremtve. Az eltelt közel nyolc évtized alatt több mint 19 millió példány talált gazdára, és a klasszikus robogó folyamatosan fejlődött: erősebb, tisztább, kényelmesebb és biztonságosabb változatokban érkezett. A következő modellévben nem terveztek nagyobb innovációkat, de előhúzták a mindig biztos adu ászt: a vázba egy nagyobb motort építettek, ezzel létrehozva minden idők legerősebb Vespáját.

A GTS 310 típusjelzése a lökettérfogatra utal; a harmadliteres blokk 70 százalékban vadonatúj alkatrészekből épül fel. Csúcsteljesítménye eléri a 25 lóerőt, és közben a hosszabb löket jóvoltából a nyomatéki csúcs is emelkedett. A gyártó szerint a rezgéseket is hatékonyan küszöbölték ki, így minden eddiginél finomabban, könnyedebben vezethető a Vespa.

A GTS 310, amely több felszereltségi szinten érhető el, bemutatásával egyidőben debütál a márka széleskörű tartozékkínálatában a hatékony szellőzéssel és elegáns krómszegéllyel rendelkező Vespa Argentario bukósisak. Ezen kívül azonban nem várható más jelentős újdonság a kínálatban.

Related posts